Search found 4020 matches

by hoobilly
April 1st, 2018, 5:43 pm
Forum: Gobbler Talk
Topic: Calling All Turkeys
Replies: 32
Views: 1236

Re: Calling All Turkeys

timbrhuntr wrote:
April 1st, 2018, 8:38 am
More like Laurel and Hardy !

Well there's another fine mess you've gotten us into !
:LMAO:

That’s it! Exactly!
by hoobilly
April 1st, 2018, 5:42 pm
Forum: Gobbler Talk
Topic: Reaping Prototype!
Replies: 32
Views: 789

Re: Reaping Prototype!

I’ll take two!
by hoobilly
April 1st, 2018, 4:36 pm
Forum: Handloading, Ammo & Patterns
Topic: Tss availability
Replies: 5
Views: 585

Re: Tss availability

AST wrote:Wanting to buy some #9's and was wondering if any was available and where to buy. Thanks
Shooter has some right now


Sent from my iPhone using Tapatalk
by hoobilly
April 1st, 2018, 8:21 am
Forum: Gobbler Talk
Topic: InReach Satellite communicator
Replies: 7
Views: 287

Re: InReach Satellite communicator

That’s a must have Could save a life or to allow others to contact you in case of emergencies at home.
by hoobilly
April 1st, 2018, 7:17 am
Forum: Gobbler Talk
Topic: Calling All Turkeys
Replies: 32
Views: 1236

Re: Calling All Turkeys

Southern Sportsman wrote:
March 31st, 2018, 5:12 pm
hoobilly wrote:
March 30th, 2018, 11:01 pm
Doug was made for tv

hes gonna be famous
I was thinking he had a much better face for radio.


I watched the first episode the other day and thought that guy looked familiar, but never figured out he was our fearless leader.
I kinda think he is a modern day Spanky from Little Rascals
by hoobilly
April 1st, 2018, 6:58 am
Forum: Handloading, Ammo & Patterns
Topic: .410 TSS Pattern Degredation
Replies: 5
Views: 377

Re: .410 TSS Pattern Degredation

bullethead wrote:
March 31st, 2018, 8:15 pm
Boresnakes are sometimes worth their weight in Tungsten.
Especially if your shell likes a clean bore.


Some shells like it dirty.. kinda like a good girl vs bad girl :LMAO:
by hoobilly
March 31st, 2018, 3:40 pm
Forum: Gobbler Talk
Topic: Calling All Turkeys
Replies: 32
Views: 1236

Re: Calling All Turkeys

Grumpy wrote:
March 31st, 2018, 3:17 pm
hoobilly wrote:
March 31st, 2018, 8:28 am
hobbes wrote:
March 31st, 2018, 12:31 am
Part 2 went up tonight.

https://youtu.be/HtJFzRYeOFE
Good 2nd half. They make a team. Almost like TK & Mike


At first I thought I was watching a Bob and Doug McKenzie, Great White North Show,,,, :LMAO:
:LMAO: I love that movie!
by hoobilly
March 31st, 2018, 9:37 am
Forum: Handloading, Ammo & Patterns
Topic: Quit tinkering or keep tinkering?
Replies: 17
Views: 619

Re: Quit tinkering or keep tinkering?

Considering that my Benelli M2 20 put up 240 in the 10 with 9’s in a 2 3/4 1 5/8oz load.. I would definitely try another choke.
by hoobilly
March 31st, 2018, 8:28 am
Forum: Gobbler Talk
Topic: Calling All Turkeys
Replies: 32
Views: 1236

Re: Calling All Turkeys

hobbes wrote:
March 31st, 2018, 12:31 am
Part 2 went up tonight.

https://youtu.be/HtJFzRYeOFE
Good 2nd half. They make a team. Almost like TK & Mike
by hoobilly
March 31st, 2018, 8:12 am
Forum: Gobbler Talk
Topic: Calling All Turkeys
Replies: 32
Views: 1236

Re: Calling All Turkeys

chatterbox wrote:
March 31st, 2018, 8:06 am
Doug: "My gun broke' how did that happen?"
Still Doug: "You got that on film?"🤣🤣🤣🤣
I love how he rolls into a story of hardship and Simpson busting it against a tree :LMAO:
by hoobilly
March 30th, 2018, 11:01 pm
Forum: Gobbler Talk
Topic: Calling All Turkeys
Replies: 32
Views: 1236

Re: Calling All Turkeys

Doug was made for tv

hes gonna be famous
by hoobilly
March 30th, 2018, 1:54 pm
Forum: Handloading, Ammo & Patterns
Topic: Tennessee Twister
Replies: 16
Views: 1224

Re: Tennessee Twister

Ithaca 37 12 with remchoke IndianCreek 670 @ 42.5 yards

Can’t wait to kill a gobbler with it
by hoobilly
March 29th, 2018, 9:56 am
Forum: Handloading, Ammo & Patterns
Topic: Hull trimming with dowel rod and exacto blade
Replies: 14
Views: 800

Re: Hull trimming with dowel rod and exacto blade

made it a sticky

thanks for sharing! :thumbright:
by hoobilly
March 28th, 2018, 10:49 pm
Forum: Gobbler Nation Classifieds
Topic: TP Prebagged Turkey Season New Improved!
Replies: 30
Views: 1190

Re: TP Prebagged for Turkey Season

Grumpy wrote:
March 28th, 2018, 7:47 pm
Probably 2 logs there for a while................. :lol:
:monkey: :LMAO:
by hoobilly
March 28th, 2018, 7:43 pm
Forum: Gobbler Talk
Topic: Need any painting done just lemme know
Replies: 10
Views: 453

Re: Need any painting done just lemme know

guesswho wrote:
March 28th, 2018, 6:05 pm
Good luck. I would love to see the young man kill one. Especially if it's the one you want to kill. :lol:
Happens to me every stinking time 😂

I hope he kills a biggn
by hoobilly
March 28th, 2018, 7:13 pm
Forum: Handloading, Ammo & Patterns
Topic: Tennessee Twister
Replies: 16
Views: 1224

Re: Tennessee Twister

Riverrat213 wrote:
March 28th, 2018, 6:53 pm
Where can I get some of those hulls?? Awesome!!
Ballistic Products

Rio hulls
by hoobilly
March 27th, 2018, 8:17 pm
Forum: Gobbler Talk
Topic: Chance to win a Nomad MG Vest
Replies: 23
Views: 567

Re: Chance to win a Nomad MG Vest

Cut N Run is the winner

congrats to you sir! send me your address and I can get this shipped out to you
by hoobilly
March 27th, 2018, 4:22 pm
Forum: Gobbler Nation Classifieds
Topic: TP Prebagged Turkey Season New Improved!
Replies: 30
Views: 1190

Re: TP Prebagged for Turkey Season

redarrow wrote:
March 26th, 2018, 9:35 am
guesswho wrote:
March 26th, 2018, 7:29 am
Any camo version?
It will be after you use it.
:)

:monkey:

:violent3:

:LMAO:
by hoobilly
March 27th, 2018, 11:50 am
Forum: Gobbler Talk
Topic: TN Youth Hunt Success
Replies: 12
Views: 370

Re: TN Youth Hunt Success

Most awesome!

I bet he can’t wait to go again!
by hoobilly
March 27th, 2018, 7:32 am
Forum: Call Makers
Topic: I love pictures
Replies: 7
Views: 310

Re: I love pictures

ICDEDTURKES wrote:
March 27th, 2018, 6:51 am
Try guiding, I think figuring out where to take pics is more difficult than where ya wanna set up for a hunt. Lol
:LMAO:

Hilariously true except I only guide family and friends
by hoobilly
March 26th, 2018, 10:42 pm
Forum: Call Makers
Topic: I love pictures
Replies: 7
Views: 310

Re: I love pictures

Cool!
by hoobilly
March 26th, 2018, 8:11 am
Forum: Gobbler Nation Classifieds
Topic: TP Prebagged Turkey Season New Improved!
Replies: 30
Views: 1190

Re: TP Prebagged for Turkey Season

Thai Food Shuffle! 😂
by hoobilly
March 26th, 2018, 7:07 am
Forum: Gobbler Nation Classifieds
Topic: TP Prebagged Turkey Season New Improved!
Replies: 30
Views: 1190

Re: TP Prebagged for Turkey Season

soiltester wrote:
March 26th, 2018, 6:14 am
hoobilly wrote:
March 25th, 2018, 10:39 pm
bump
Sales goin' a little slow :LMAO: :stir:
Been preparing for the busy season :LMAO:
by hoobilly
March 25th, 2018, 8:31 pm
Forum: Small Bore
Topic: 16ga Only Turkey Kills For 2018
Replies: 24
Views: 959

Re: 16ga Only Turkey Kills For 2018

Nice gobbler!

Kudos on a sweet shooting 16ga! Looks fantastic!

How much money wrapped up in it? Minus the Venom costs of course

Go to advanced search